⚠️ BLACK FRIDAY! KIES JE CADEAU IN DE WINKELWAGEN VANAF €20 ⚠️
Account

Garantie & klachten



Klachten

Het kan altijd zijn dat je klachten hebt over onze producten of dienstverlening.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Wij zullen samen met je tot een oplossing komen om het geschil naar tevredenheid van beiden optie lossen.

Op je klacht wordt binnen 24 uur inhoudelijk gereageerd. Je krijgt van ons een status update wanneer je klacht in behandeling is genomen.

"Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."

 

Garantie

123watches staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die je bij ons bestelt. Je krijgt daarom standaard minimaal een garantie van drie maanden op al onze artikelen én daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling. Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.

Bovengenoemde garantie doet niets af aan de wettelijke garantie die tevens voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

* De geadverteerde garantietermijn heeft betrekking op de aangeboden verkopersgarantie.