🚚 GRATIS VERZENDING & RUILEN • 🤩 TOT 25% STAPELKORTING • ⭐ SPAAR WATCHPOINTS BIJ ELKE BESTELLING
Account

Veel gestelde vragen:

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw

Het spijt ons dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Heb je een e-mail van ons ontvangen dat de bestelling is verzonden? (misschien in je spambox)

JA - Dan hebben wij je bestelling netjes overgedragen aan PostNL en is deze naar je onderweg. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat uw bestelling aankomt, onze excuses hiervoor en bedankt voor uw begrip. Is uw bestelling langer dan 5 dagen geleden verzonden? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande kanalen.

NEE - Dan heb je volgens mij een product(en) besteld met een langere levertijd vermeld en moet het nog als backorder worden verzonden. Zodra je backorder is verzonden, ontvang je direct bericht van ons.

Je kunt hier tot 30 dagen na aankoop kosteloos je retour aanvragen.

Stuur niet zomaar zelf een retour naar ons kantooradres in Deventer, maar volg de instructies in de e-mail zodat je retour netjes bij ons magazijn aankomt.

Onze excuses dat je nog niet je volledige bestelling hebt ontvangen. Heb je van ons een e-mail ontvangen dat dit product als backorder wordt geleverd? (misschien in je spambox)

JA - Helaas hebben we dit product nog niet ontvangen, maar we verwachten dat het elk moment wordt geleverd. Zodra je backorder is verzonden ontvang je direct een e-mail van ons.

NEE - Neem contact met ons op via een van de onderstaande kanalen.

Onze excuses dat je een defect product hebt ontvangen. Kan je ons een e-mail sturen naar klantenservice@123watches.nl met het volgende:

  1. Onderwerp DEFECT PRODUCT
  2. Voeg een foto toe van het defecte product
  3. Bestelnummer in de mail verwerken

Zo kunnen we op basis van het onderwerp je post eruit halen en het probleem snel oplossen.

Bij voorbaat dank voor je medewerking en nogmaals excuses voor het defecte product.

Ja uiteraard, onze reviews worden verzameld via een derde partij Trusted Shops. Het review beleid van Trusted Shops kun je hier vinden.

Wij garanderen echtheid van de reviews;

  • Alleen klanten die een bestelling hebben afgerond krijgen een persoonlijk review verzoek
  • Als niet koper kun je geen review plaatsen, alle reviews zijn van echte klanten
  • Zowel positieve als negatieve reviews worden allemaal weergegeven, wij hebben geen mogelijkheid negatieve reviews te verbergen
  • Er worden geen betaalde reviews op de website geplaatst
  • De reviews verschijnen binnen enkele uren op de website
  • Trusted Shops plaatst de review niet online bij onjuistheden, grof taalgebruik, misbruik en dubbele reviews

Dan kun je onderaan deze pagina contact met ons opnemen via e-mail of whatsapp.

Heb je hierboven niet het antwoord gevonden dat je zocht?


Hieronder staat onze klantenservice voor u klaar om al uw vragen te beantwoorden.