⚠️ BLACK FRIDAY! KIES JE CADEAU IN DE WINKELWAGEN VANAF €20 ⚠️
Account

Veel gestelde vragen:

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw

Het spijt ons dat jij jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Heb jij een e-mail van ons ontvangen dat de bestelling is verzonden? (misschien in jouw spambox)

JA - Dan hebben wij jouw bestelling netjes overgedragen aan PostNL en is deze naar jou onderweg. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat jouw bestelling aankomt, onze excuses hiervoor en bedankt voor jouw begrip. Is jouw bestelling langer dan 5 dagen geleden verzonden? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande kanalen.

NEE - Dan heb jij waarschijnlijk product(en) besteld met een langere levertijd en moet het als backorder verzonden worden. Zodra jouw backorder is verzonden, ontvang jij direct bericht van ons.

Jij kunt hier tot 30 dagen na aankoop kosteloos Jouw retour aanvragen.

Stuur niet zomaar zelf een retour naar ons kantooradres in Zeewolde, maar volg de instructies in de e-mail zodat jouw retour netjes bij ons magazijn aankomt.

Wat vervelend dat jouw bestelling niet compleet is geleverd. Het kan zijn dat jij een e-mail van ons hebt ontvangen dat er een product in backorder staat (misschien in je spambox)

JA - Helaas hebben we dit product nog niet ontvangen van uit de leverancier, maar wij verwachten dat het elk moment wordt geleverd. Zodra jouw backorder is verzonden ontvang jij direct een e-mail van ons.

NEE - Neem contact met ons op via een van de onderstaande kanalen.


Wat vervelend om te horen dat jij een defect product hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wat jij kan doen is een e-mail sturen naar [email protected] met de volgende informatie:

1. Voeg als onderwerp toe ‘DEFECT PRODUCT’

2. Voeg een foto toe van het defecte product

3. Zorg dat jij jouw bestelnummer in de e-mail verwerkt

Zo kunnen wij op basis van het onderwerp jouw e-mail zo snel mogelijk behandelen en het probleem voor jouw oplossen

Ja uiteraard, onze reviews worden verzameld via een derde partij Trusted Shops. Het review beleid van Trusted Shops kun je hier vinden.

Wij garanderen echtheid van de reviews;

  • Alleen klanten die een bestelling hebben afgerond krijgen een persoonlijk review verzoek
  • Niet kopers kunnen geen reviews achterlaten, alle reviews zijn van echte klanten
  • Zowel positieve als negatieve reviews worden allemaal weergegeven, wij hebben geen mogelijkheid negatieve reviews te verbergen
  • Er worden geen betaalde reviews op de website geplaatst
  • De reviews verschijnen binnen enkele uren op de website
  • Trusted Shops plaatst de review niet online bij onjuistheden, grof taalgebruik, misbruik en dubbele reviews

Dan kun jij onderaan de pagina contact met ons opnemen via e-mail of whatsapp.

Heb jij hierboven niet het antwoord gevonden dat jij zocht?


Hieronder staat onze klantenservice voor jou klaar om al jouw vragen te beantwoorden.