Bestellen
Neem dan zo snel mogelijk, bij voorkeur op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur, contact met ons op via de live chat en geef je wijziging door.
Stuur buiten openingstijden een e-mail naar klantenservice@123watches.nl met als onderwerp BESTELLING WIJZIGEN.
Als je bestelling nog niet in het sorteerproces zit, kunnen we deze nog wijzigen.
Als je bestelling al in het sorteerproces zit, is het helaas niet meer mogelijk om deze te wijzigen. Na ontvangst kun je via onze website een retour aanmelden en aangeven dat je het product wilt ruilen. Wil je het product snel ontvangen? Bestel dan opnieuw de juiste maat en stuur na ontvangst de verkeerde maat retour zodat wij deze kunnen crediteren.
Het spijt ons dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Heb je een e-mail van ons ontvangen dat de bestelling is verzonden? (misschien in je spambox)
JA - Dan hebben wij je bestelling netjes overgedragen aan PostNL en is deze naar je onderweg. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat je bestelling aankomt, onze excuses hiervoor en bedankt voor je begrip. Is je bestelling langer dan 5 dagen geleden verzonden? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande kanalen.
NEE - Dan heb je waarschijnlijk product(en) besteld met een langere levertijd vermeld en moet het nog als backorder verzonden worden. Zodra je backorder is verzonden, ontvang je direct bericht van ons.
Onze excuses dat je nog niet je volledige bestelling hebt ontvangen. Heb je van ons een e-mail ontvangen dat dit product als backorder wordt geleverd? (misschien in je spambox)
JA - Helaas hebben we dit product nog niet ontvangen, maar we verwachten dat het elk moment wordt geleverd. Zodra je backorder is verzonden ontvang je direct een e-mail van ons.
NEE - Neem contact met ons op via een van de onderstaande kanalen.
Onze excuses dat je een verkeerde product hebt ontvangen. Kun je ons een e-mail sturen naar klantenservice@123watches.nl met het volgende:
- Onderwerp VERKEERD PRODUCT ONTVANGEN
- Voeg een foto toe van het verkeerd ontvangen product
- Vermeld je ordernummer in de e-mail
Zo kunnen wij je e-mail er snel tussenuit halen en het juiste product naar je opsturen.
Bij voorbaat dank voor je medewerking en nogmaals excuses voor de verkeerde levering.
Het spijt ons dat je jouw nalevering nog niet hebt ontvangen. Heb je een e-mail van ons ontvangen dat de backorder is verzonden? (misschien in je spambox)
JA - Dan hebben wij je backorder netjes overgedragen aan PostNL en is deze naar je onderweg. Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat je bestelling aankomt, onze excuses hiervoor en bedankt voor je begrip. Is uw bestelling langer dan 5 dagen geleden verzonden? Neem dan contact met ons op via een van onderstaande kanalen.
NEE - Helaas hebben we dit product nog niet ontvangen, maar we verwachten dat het elk moment wordt geleverd. Zodra je backorder is verzonden ontvang je direct een e-mail van ons.
Bedankt voor je bestelling. We sturen je in de loop van de dag een nieuwe betaallink per e-mail waarmee je deze bestelling kunt betalen. Je hoeft niet opnieuw een bestelling te plaatsen.
Geen probleem, dit kunnen we oplossen. Heb je je bestelling al ontvangen?
JA - Neem contact met ons op via een van de onderstaande kanalen.
NEE - Dan wil ik je vragen om na ontvangst van je bestelling nogmaals contact met ons op te nemen. Als je aangeeft welke producten je wilt houden, kunnen we de korting verrekenen en het verschil terugbetalen.
Alle categorieën
Jouw bestelling Producten Betalen en terugbetalen Retouren Bestellen Levering Overige vragenHeb je hierboven niet het antwoord gevonden dat je zocht?
Hieronder staat onze klantenservice voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden.